UPOZORNĚNÍ: ve dnech 17.-18.10. 2024 bude probíhat inventura.

Poslední objednávky budou zpracovány ve středu 16.10. do 12:00 hodiny. Veškeré následující objednávky budou vyřizovány 21.10.2024.

Děkujeme za pochopení.

Tým Abanesa
Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

    1.    Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@abanesa.cz
    2.    Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
    3.    Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
    4.    U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
    5.    Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
    6.    Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online zde. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
    7.    Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
    8.    V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
    9.    Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.


    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace

    Nastavte souhlasy, souhlasím s:

    Potvrdit výběr
    Souhlasím s použitím všech souborů cookies
    Nastavení

    Zboží bylo vloženo do košíku

    Doporučujeme dokoupit

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?